Pages

Monday, February 22, 2010

Windows 7, Sistem Pengoperasian yang paling HOT dan Panas

Kepada para pembaca dan kawan-kawan sekalian, untuk post ini Aku ingin memperkenalkan Window 7 Ultimate kepada Korang semua.

Ramai diantara Korang mesti tak menggunakan lagikan Window 7?Betol tak?

So tujuan Aku ini, tak lain tak bukan nak promote la Window 7 kat Korang.Untuk pengetahuan korang semua inilah specs yang korang mesti ada pada laptop or komputer untuk run secara minimum window 7 ni :

 

Hah, so kalau laptop/desktop Korang sume rasa lepas untuk run Window 7, ape kata "give it a try huh", by the way Microsoft mengklaim Windows 7 akan lebih cepat dan hanya memakan sedikit memori dalam bekerja( berita baikkan, takdelah slow PC kite). tak salah untuk mencuba jika ianya membawa kepada kebaikan. Aku sudah menggunakan Window 7 sejak dari RTM(Release-To-Manufacturer) version lagi, memang best. Hahaha..


Ini preview Desktop Aku (Zass..):















So macam mana? best tak? bagi Aku simplicity is the best, tapi Window 7 ni macam-macam boleh buat. Terpulang kepada individu lah untuk design macam mana kan? Akhir kata, marilah Korang beramai-ramai switch ke Windows 7 untuk fully utilize komputer Korang. Majulah IT untuk kebaikan bersama..

Ada idea menarik untuk di ketengahkan? Hantarlah email anda kepada shukri.suhaimi@gmail.com 

No comments:

Post a Comment